NASA: Οι εξωγήινοι έχουν επισκεφθεί τη Γη στο παρελθόν (vid)

Κατηγορία ΘΕΜΑΤΑ, Εξωγήινη Έρευνα

ΕΞΩΓΗΙΝΗ ΕΡΕΥΝΑ

Σύμφωνα με έναν επιστήμονα της NASA, οι εξωγήινοι ίσως έχουν επισκεφθεί τη Γη στο παρελθόν πολλές φορές, καθώς η υπόστασή τους είναι διαφορετική από τη δική μας.

1982. Ο ΕΤ και ο μικρός Έλιοτ (Χένρι Τόμας) σε μια σκηνή από την ταινία Ε.Τ. ο Εξωγήινος, σε σκηνοθεσία Στίβεν Σπίλμπεργκ. Image: Supplied

Η ΕΘΝΙΚΗ Υπηρεσία Αεροναυπηγικής και Διαστήματος (NASA) δημιουργήθηκε το 1958 εν μέρει για να βρει ίχνη εξωγήινης ζωής στο σύμπαν. Αλλά ενώ δεν έχει βρει ακόμα κανένα οριστικό αποδεικτικό στοιχείο ότι υπάρχει ευφυής ζωή έξω από τη Γη, ένας επιστήμονας της NASA πιστεύει πως όχι μόνο υπάρχει, αλλά ότι οι εξωγήινοι έχουν επισκεφτεί τη Γη στο μακρινό παρελθόν.
Ο δρ Σιλβάνο Κολομπάνο (Silvano P. Colombano), εκτός από το ότι είναι καθηγητής πληροφορικής στο ερευνητικό κέντρο της NASA Ames, είναι ειδικός στις φυσικές και βιοφυσικές επιστήμες, στα μαθηματικά, στη μηχανική και την ιατρική.
Σε μια καινούρια ερευνητική μελέτη, αναφέρει ότι η εξωγήινη ζωή μπορεί να μην είναι σαν τη δική μας και δεν θα την ανακαλύψουμε όσο ερευνούμε με βάση τα δικά μας δεδομένα που βασίζονται στον άνθρακα, ο οποίος είναι παρών σε όλες τις γνωστές μορφές ζωής.
«Θέλω απλώς να επισημάνω το γεγονός ότι οι εξωγήινοι που θα μπορούσαμε να βρούμε και που θα μπορούσαν να μας βρουν (εάν δεν έχουν ήδη κάνει) ίσως να μην παράγονται καθόλου από οργανισμούς με βάση τον άνθρακα όπως εμείς», γράφει.
Εάν όμως η εξωγήινη ζωή δεν στηρίζεται στον άνθρακα, τότε με ποιο τρόπο θα μπορούσαμε να την εντοπίσουμε;
Για τον καθηγητή Κολομπάνο θα πρέπει να σκεφτούμε διαφορετικά.
«Η δική μας διάρκεια ζωής έχει περιορισμούς που ενδεχομένως δεν έχει η δική τους», αναφέρει στην μελέτη του. «Επομένως, ίσως να μην χρειάζονται γενιές και γενιές για να ερευνήσουν άλλους κόσμους ή να πέσουν σε καταστολή στη διάρκεια ενός μακρινού διαστημικού ταξιδιού. Ίσως να έχουν το μέγεθος μιας εξαιρετικά μικροσκοπικής υπερφυσικής οντότητας».
Συνεχίζοντας αναφέρει ότι οι εξωγήινοι ίσως γνωρίζουν όψεις της τεχνολογίας που οι άνθρωποι δεν έχουν ακόμα κατανοήσει, καθιστώντας έτσι δυνατά εγχειρήματα όπως τα διαστρικά ταξίδια.

Ο καθηγητής Κολομπάνο υποστηρίζει ότι οι εξωγήινοι μπορεί να έχουν τεχνολογία την οποία εμείς δεν μπορούμε καν να φανταστούμε. Πηγή: NASA

«Εάν υιοθετήσουμε μια νέα σειρά υποθέσεων σχετικά με τις μορφές υψηλότερης νοημοσύνης και τεχνολογίας που θα μπορούσαμε ενδεχομένως να αντιληφθούμε, μερικά από τα παράξενα φαινόμενα που συναντάμε θα μπορούσαν να ταιριάξουν σε συγκεκριμένες υποθέσεις. Και τότε θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε κάποια σοβαρή έρευνα».
«Λαμβάνοντας επίσης υπόψη ότι η τεχνολογική ανάπτυξη στον πολιτισμό μας ξεκίνησε μόλις πριν από περίπου 10.000 χρόνια και έχει δει την άνοδο των επιστημονικών μεθοδολογιών μόνο τα τελευταία 500 χρόνια, μπορούμε να υποθέσουμε ότι ίσως έχουμε πραγματικό πρόβλημα στο να προβλέψουμε πώς θα είναι η τεχνολογική εξέλιξη τα επόμενα χίλια χρόνια, πόσο μάλλον να φανταστούμε πως θα είναι σε έξι εκατομμύρια χρόνια!»
Εάν, επομένως, αληθεύει η υπόθεση ότι οι εξωγήινοι είναι πνευματικά και τεχνολογικά ασύλληπτα πιο προηγμένοι σε σχέση με τη δική μας αντιληπτικότητα και τεχνολογία, τότε όχι μόνο μπορεί να μας έχουν ήδη ανακαλύψει και να έχουν επισκεφθεί τη Γη στο παρελθόν πολλές φορές, αλλά ενδεχομένως και να μας παρατηρούν από μακριά, αλλά και να χειρίζονται νόμους που εμείς μόνο αμυδρά μπορούμε να αντιληφθούμε.

Why Harvard Scientists Think This Object Is An Alien Spacecraft | Tech Insider