NASA: Σημαντική ανακοίνωση την Πέμπτη σχετικά με την εξωγήινη ζωή

Κατηγορία Διάστημα, Εξωγήινη Έρευνα

ΕΞΩΓΗΙΝΗ ΕΡΕΥΝΑ

Η NASA σκοπεύει να ανακοινώσει ότι βρίσκεται στα πρόθυρα της ανακάλυψης εξωγήινης ζωής στη συνέντευξη Τύπου την ερχόμενη Πέμπτη.

Η NASA ανακοίνωσε πως την ερχόμενη Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου θα κάνει μια σημαντική ανακοίνωση, η οποία θα σχετίζεται με το τηλεσκόπιο το οποίο «σκανάρει» το διάστημα για να βρει ίχνη εξωγήινης ζωής. Πρόκειται για το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler που διευθύνεται από τη NASA με σκοπό να ανακαλύψει εξωπλανήτες που θα μπορούσαν να υποστηρίξουν ζωή και προφανώς το τελευταίο του εύρημα είναι τόσο σημαντικό για να προκαλέσει συνέντευξη Τύπου.
Πολύ λίγες πληροφορίες δόθηκαν σχετικά με την ανακοίνωση, αλλά όλοι οι επιστήμονες εκτιμούν πως σχεδόν σίγουρα πρόκειται για κάποιον εξωπλανήτη, καθώς η νέα ανακάλυψη προέρχεται από την ομάδα του διαστημικού τηλεσκοπίου Kepler, που ψάχνει για εξωγήινη ζωή από το 2009.
Η διαστημική υπηρεσία ανέφερε ότι η ανακάλυψη έγινε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης της Google, η οποία χρησιμοποιείται για την ανάλυση των δεδομένων που αποστέλλονται από το τηλεσκόπιο.
Χρησιμοποιώντας τη μηχανική μάθηση που παρέχει ο τεχνολογικός γίγαντας, η Διαστημική Υπηρεσία ελπίζει ότι μπορεί να διαλέξει πιο γρήγορα τους πιθανούς πλανήτες που μπορούν να υποστηρίξουν ζωή.
Όπως έγινε γνωστό, τέσσερις μηχανικοί και επιστήμονες θα συμμετάσχουν στη συνέντευξη Τύπου μεταξύ των οποίων θα είναι και ο Πολ Χερτζ, που είναι επικεφαλής του τμήματος αστροφυσικής της NASA.

Το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler έχει βρει έως τώρα 2.500 εξωγήινους κόσμους, που αποτελούν περίπου το 70% όλων των γνωστών εξωπλανητών. Πηγή: NASA

Το τηλεσκόπιο Kepler ξεκίνησε να λειτουργεί το 2009 και το 2014 ξεκίνησε μια μεγάλη αποστολή που ονομάζεται K2, η οποία αναζητά περισσότερους εξωπλανήτες, ενώ μελετά και άλλα παράξενα κοσμικά φαινόμενα.
Τα ευρήματα του Kepler έχουν ήδη οδηγήσει σε σημαντικές ανακαλύψεις, όπως ότι το σύμπαν είναι γεμάτο από πλανήτες και ηλιακά συστήματα που θα μπορούσαν θεωρητικά να υποστηρίξουν τη ζωή. Πολλές από αυτές τις ανακαλύψεις δημοσιοποιούνται σε μεγάλες συνεντεύξεις Τύπου όπως αυτή που μόλις ανακοινώθηκε.
Οι επικριτές πάντως της NASA υποστηρίζουν πως η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία έχει πάρα πολλά στοιχεία για την ύπαρξη ευφυούς εξωγήινης ζωής, τα οποία δεν αποκαλύπτει επειδή δεν θέλει να διαταράξει το υπάρχον κατεστημένο με τις πολιτικές και θρησκευτικές αντιλήψεις, παρ’ όλο που είναι παρωχημένες και κρατούν την ανθρωπότητα σε ένα σκοτάδι παρόμοιο με αυτό του μεσαίωνα.
Τέλος, οι Anonymous είχαν ήδη προαναγγείλει από τον περασμένο Ιούνιο το γεγονός ότι η NASA θα έκανε μέσα στους επόμενους μήνες ανακοίνωση σχετικά με την ανακάλυψη ευφυούς εξωγήινης ζωής. Είδομεν…