Βρέθηκε κομμάτι λιωμένου μετάλλου στον Άρη

Κατηγορία ΘΕΜΑΤΑ, Διάστημα

ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Το ρομποτικό όχημα Curiosity, το οποίο εξερευνά τον κρατήρα Γκέιλ στον Άρη, έκανε μια ακόμη απροσδόκητη ανακάλυψη.

3hjgh34gk65g6gj67

Αυτό το παράξενο κομμάτι μετάλλου ανακαλύφθηκε πρόσφατα στον Άρη. Photo: NASA/JPL-Caltech/MSSS

ΕΝΑ κομμάτι λιωμένου μετάλλου, που λες και πετάχτηκε από κάποιο σιδηρουργείο, ανακάλυψε πρόσφατα το ρομποτικό όχημα Curiosity (Περιέργεια), το οποίο εξερευνά από το 2012 τον κρατήρα Γκέιλ στον Άρη, ως μέρος της αποστολής της NASA Mars Science Laboratory.

Το ιδιόμορφο αυτό αντικείμενο, παρατηρήθηκε αρχικά από τους επιστήμονες του προγράμματος μέσω μιας από τις κάμερες που φέρει το Curiosity (MastCam), οι οποίοι κατηύθυναν το ρομποτικό όχημα πιο κοντά στο αντικείμενο, για να το παρατηρήσουν καλύτερα. Αυτό έγινε στο τέλος του περασμένου μήνα.

Οι γήινοι επιστήμονες δεν μπορούν φυσικά να εξηγήσουν το εύρημα, γι’ αυτό και το βάφτισαν «Πέτρινο αυγό», λέγοντας ότι είναι κομμάτι ενός μετεωρίτη από σίδηρο και νικέλιο.

5hjgh34gk65g6gj67

Το κομμάτι του λιωμένου μετάλλου από κοντά. Photo: NASA/JPL-Caltech/MSSS

Αυτό δεν είναι ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο από τα μυστήρια του Άρη. Παράξενες πέτρες που εμφανίζονται εκεί όπου δεν υπήρχαν πριν, απολιθωμένα κρανία, φωτεινές πηγές και πολλά άλλα ανεξήγητα φαινόμενα και αντικείμενα συνθέτουν μια σπαζοκεφαλιά που αδυνατούν να εξηγήσουν οι γήινοι ερευνητές, που καταφεύγουν στις γνωστές θεωρίες περί μετεωριτών που έσπειραν μικροβιακή ζωή στους πλανήτες και άλλα τέτοια.

Ωστόσο, όπως έχουμε γράψει και παλιότερα, δεν αποκλείεται ο Άρης να κατοικείται και όλα αυτά να είναι ενδείξεις, τυχαίες ή από πρόθεση, ενός πολιτισμού που είναι ικανός να κρύβεται από τα μάτια των γήινων. Άλλωστε το ρομποτικό όχημα Curiosity εξερευνά όχι την επιφάνεια του Άρη, αλλά ένα πολύ περιορισμένο μέρος της, μέσα στον κρατήρα Γκέιλ, ο οποίος έχει διάμετρο 154 χιλιομέτρων, σε έναν πλανήτη με διάμετρο 6.794 χιλιομέτρων.

Μάλιστα το Curiosity δεν εξερευνά ολόκληρο τον κρατήρα, αλλά ένα πολύ μικρό μέρος του, όπως δείχνει και η εικόνα κάτω.

6hjgh34gk65g6gj67