Με αυτή τη δίαιτα χάνεις 7 κιλά σε μια εβδομάδα!

Κατηγορία MAGAZINE, Διατροφή

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Posted by Youmagazine Staff

 

Η δίαιτα GM σου επιτρέπει να χάσεις 7 κιλά μέσα σε μια εβδομάδα – και το καλύτερο από όλα, είναι δωρεάν.

Η δίαιτα GM υποδηλώνει πως όσοι την εφαρμόζουν ακολουθούν το ίδιο επταήμερο πρόγραμμα (εκτός από μερικές μέρες) μέχρι να πετύχουν το στόχο τους. Image: Supplied
ν

ΜΠΟΡΕΙ κάποιος να χάσει επτά κιλά σε μια εβδομάδα; Ναι, λένε οι διαιτολόγοι και συστήνουν την δίαιτα GM που σου επιτρέπει να ελπίζεις σε δραστική μείωση του βάρους, χωρίς στερήσεις και χωρίς κινδύνους για την υγεία.
Το μυστικό της δίαιτας GM είναι η ποικιλία – κάθε μέρα εφαρμόζεις και μια διαφορετική δίαιτα.
Αν και είναι το τελευταίο trent στη διατροφή, το διαιτητικό αυτό πρόγραμμα δεν είναι καινούριο. Αναπτύχθηκε στη δεκαετία του ’80 για τους εργαζόμενους της General Motors, οι οποίοι επιθυμούσαν να ελέγξουν το βάρος τους.
Η δίαιτα GM είναι ένα επταήμερο πρόγραμμα που εναλλάσσει διάφορες ομάδες τροφίμων. Για παράδειγμα, κάποιες μέρες τρώτε μόνο φρούτα, και κρέας και λαχανικά τις υπόλοιπες. Το διαιτολόγιο είναι σχετικά απλό, με λίγες θερμίδες και λίγους υδατάνθρακες, πράγμα που εξηγεί γιατί μπορούμε αμέσως να έχουμε απώλεια βάρους.
ν

Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα

Η δίαιτα GM είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε όσοι την εφαρμόζουν να μπορούν να επαναλαμβάνουν τον κύκλο των επτά ημερών όσες φορές χρειαστεί (εκτός από μερικές μέρες μεταξύ των κύκλων) μέχρι να πετύχουν το σκοπό τους.
Πρώτη μέρα: Η διατροφή σας περιλαμβάνει μόνο φρούτα, με εξαίρεση τις μπανάνες επειδή περιέχουν περισσότερες θερμίδες από τα άλλα φρούτα. Η επιλογή των φρούτων γίνεται με βάση την όσο το δυνατό μεγαλύτερη περιεκτικότητά τους σε νερό και τις λίγες θερμίδες. Άριστη επιλογή είναι για παράδειγμα τα πεπόνια και τα αχλάδια. Έτσι, ενώ μπορείτε να φάτε όσα φρούτα επιθυμείτε, η θερμιδική τους αξία δεν θα υπερβεί εκείνη που απαιτείται για τις ενεργειακές ανάγκες του σώματος.
Δεύτερη μέρα: Αλλάζετε διαιτολόγιο και τρώτε μόνο σαλάτες και λαχανικά, με εξαίρεση την πατάτα που μπορείτε να τη φάτε μόνο στο πρωινό. Μια άλλη μέρα χαμηλών θερμίδων, καθώς τα λαχανικά έχουν ακόμη λιγότερες θερμίδες από τα φρούτα και ενώ μπορείτε να τρώτε όσο θέλετε, η πρόσληψη θερμίδων θα παραμείνει πολύ χαμηλή, γεγονός που εξηγεί και την γρήγορη απώλεια βάρους. Λόγω του ότι οι τροφές των δύο πρώτων ημερών περιέχουν πολύ νερό, επιτυγχάνεται άμεσα απώλεια βάρους και αυτό είναι που κάνει τη δίαιτα αυτή τόσο δημοφιλή.
Τρίτη μέρα: Επιτρέπεται να φάτε έναν συνδυασμό φρούτων και λαχανικών με εξαίρεση τις πατάτες και τις μπανάνες. Οι πατάτες και οι μπανάνες ανήκουν στις εξαιρετικά υγιεινές τροφές, αλλά επειδή έχουν πολλούς υδατάνθρακες και πολλές θερμίδες αποκλείονται από τη δίαιτα GM, όπως και το αβοκάντο. Να έχετε υπόψη πως ένα μέτριο φρούτο αποδίδει περίπου 70-80 θερμίδες.
ν

Τη δεύτερη μέρα θα τρώτε μόνο τα λαχανικά. Για το λόγο αυτό αφαιρέστε από τη σαλάτα τη φέτα. Image: Supplied
ν

Τέταρτη μέρα: Η δίαιτα μετατοπίζεται σημαντικά καθώς την ημέρα αυτή επιτρέπεται να φάτε μόνο γαλακτοκομικά προϊόντα και μπανάνες. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα, βούτυρο, τυρί, γιαούρτι, παγωτό) είναι από τα πιο θρεπτικά και σημαντικά συστατικά της διατροφής μας, καθώς είναι πλούσια σε ασβέστιο, φώσφορο, βιταμίνη Α, κορεσμένα λιπαρά και σε ένα μείγμα πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας. Με την προσθήκη της πλούσιας σε ενέργεια μπανάνας έχετε μια διατροφή υψηλής θερμικής αξίας που θα σας δώσει τη δύναμη να συνεχίσετε την δίαιτα GM.
Πέμπτη μέρα: Μια ακόμη στροφή 180 μοιρών. Τη μέρα αυτή επιτρέπεται να φάμε δύο γεύματα των 200 γραμμαρίων άπαχου βοδινού ή κοτόπουλου ή ψαριού και μέχρι έξι ντομάτες. Τα πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα προσφέρουν βασικά θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένου του σιδήρου, ενώ οι ντομάτες προσφέρουν μια καλή δόση ινών που είναι απαραίτητες για την υγεία των εντέρων.
Έκτη μέρα: Μια άλλη μέρα κρεοφαγίας. Έχουμε και εδώ δύο γεύματα των 200 γραμμαρίων ψητού ή ελαφρά μαγειρεμένου κρέατος, με απεριόριστες ποσότητες λαχανικών. Εάν δεν τρώτε κρέας, το τυρί cottage πρέπει να γίνει φίλος σας. Εναλλακτικά προτιμήστε το ανθότυρο. Ενώ αυτή η διατροφή είναι απίθανο να σας αφήσει πεινασμένους, ενδέχεται να αισθανθείτε την ανάγκη να φάτε φρέσκα φρούτα, δημητριακά ολικής άλεσης και ψωμί. Συγκρατηθείτε.
Έβδομη μέρα: Δεν είναι μέρα ανάπαυσης, αλλά μέρα κατά την οποία πρέπει να καταναλώσετε χυμούς φρούτων μαζί με απεριόριστες ποσότητες φρούτων και λαχανικών, αυτή τη φορά όμως με την συνοδεία καστανού ή μαύρου ρυζιού. Ο Παράδεισος των vegans!
ν

Την πρώτη μέρα, η δίαιτα GM σας προτείνει να φάτε μόνο φρούτα, με εξαίρεση τις μπανάνες επειδή έχουν περισσότερες θερμίδες σε σχέση με άλλα φρούτα. Image: Supplied
ν

Θα πιάσει σε μένα;

Δεν υπάρχουν θαυματουργές δίαιτες. Οποιαδήποτε δίαιτα για να πετύχει χρειάζεται αφοσίωση στο πρόγραμμα, θέληση και κυριαρχία εαυτού. Όσον αφορά τη διαίτα GM είναι απίθανο να μην αποδώσει στον μέσο άνθρωπο που θέλει απλώς να μην έχει περιττά κιλά.
Η δίαιτα GM είναι απλώς μια νέα διατροφική προσέγγιση. Είναι εύκολη στο να τη θυμάται κανείς, ενώ δεν περιέχει υπερβολές που μπορεί να βλάψουν τον οργανισμό. Εάν χρειαστούν δύο ή τρεις κύκλοι, θυμηθείτε να αφήνετε δύο τρεις μέρες ανάμεσα στους κύκλους, επιστρέφοντας στο συνηθισμένο διαιτολόγιό σας, υπό την αίρεση ότι θα κρατάτε κάποιο μέτρο.
Η ποικιλία των τροφών στη δίαιτα GM διασφαλίζει ότι θα λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες που είναι αναγκαίες για τον οργανισμό, χωρίς λίπη, τηγανητά, ή βαριά μαγειρεμένα φαγητά που μάλλον επιβαρύνουν τον οργανισμό παρά τον ενισχύουν. Διασφαλίζει επίσης την αποτοξίνωση του οργανισμού, ενώ αν συνοδεύεται από ελαφριά άσκηση, όπως το περπάτημα, θα αποδώσει πιο γρήγορα.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συνηθίσει να τρώμε διάφορα πράγματα μέσα στη μέρα, και μάλιστα ενδιάμεσα των γευμάτων. Για να έχει όμως μακροπρόθεσμα αποτελέσματα η όποια δίαιτα ακολουθούμε, είναι απαραίτητο να αλλάξουμε κάπως τις συνήθειές μας εμφανίζοντας μεγαλύτερη σταθερότητα. Επίσης είναι σημαντικό οι ώρες του φαγητού να είναι σταθερές. Τέλος, για να διατηρήσουμε το βάρος μας, μετά το τέλος της δίαιτας, θα πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε ανθυγιεινές τροφές ή μεγάλες ποσότητες φαγητού, χωρίς έλεγχο, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.