Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

«Ρίξτε» την υπέρταση με φυσικό τρόπο (βίντεο)

Κατηγορία MAGAZINE, Εναλλακτικές θεραπείες

ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Από την Ελευθερία Καλλέρη

 

Ζήστε φυσικά και υγιεινά

Αν έχετε υψηλή πίεση και θέλετε να αποφύγετε τη χρήση φαρμάκων, μπορείτε να ακολουθήσετε μερικούς φυσικούς τρόπους που θα σας προστατεύσουν και θα βάλουν φρένο στην ανοδική της τάση.

ν

Η ΥΠΕΡΤΑΣΗ συχνά αναφέρεται σαν «αόρατη απειλή». Η υψηλή πίεση (hypertension) καταστρέφει σταδιακά τα αιμοφόρα αγγεία της καρδιάς, του εγκεφάλου, των νεφρών και άλλων οργάνων βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή μας, χωρίς να μας δίνει το παραμικρό σημάδι. Είναι πολύ σημαντικό, λοιπόν, να ελέγχουμε την πίεσή μας.
Για τους περισσότερους ανθρώπους αυτό σημαίνει να διατηρούν τη συστολική πίεση (μεγάλη πίεση) κάτω από 120 και τη διαστολική (μικρή πίεση) κάτω από 80.
Οποιαδήποτε τιμή άνω των 140/90 σημαίνει ότι έχετε υπέρταση γι’ αυτό και πρέπει να κάνετε συγκεκριμένες υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής που θα βελτιώσει την κατάσταση.
Μέχρι όμως να αλλάξετε τρόπο ζωής, θα πρέπει να παίρνετε κανονικά τα φάρμακά σας, να παρακολουθείτε την πίεσή σας με ένα πιεσόμετρο που θα έχετε στο σπίτι και να επισκέπτεστε τον γιατρό σας τακτικά, έτσι ώστε να κάνετε τις ανάλογες ρυθμίσεις στη φαρμακευτική σας αγωγή.
Δείχνοντας αποφασιστικότητα και επιμέλεια είναι δυνατό να απαλλαγείτε από τα φάρμακα ή τουλάχιστον να μειώσετε τη δοσολογία, μειώνοντας έτσι δραστικά και τις παρενέργειές τους.
Οι αλλαγές που μπορείτε να κάνετε είναι οι εξής:
1. Ακολουθήστε μια δίαιτα χαμηλή σε νάτριο και λιπαρά, υψηλή σε φρούτα και λαχανικά.
2. Ακολουθήστε ένα πρόγραμμα μείωσης βάρους που θα σας επιτρέψει να απαλλαγείτε από το περιττό λίπος στο σώμα σας.
3. Είναι προτιμότερο να αποφεύγετε την κατανάλωση αλκοόλ. Οι γυναίκες θα πρέπει να αποφεύγουν να πίνουν πάνω από ένα ποτό καθημερινά, ενώ για τους άνδρες επιτρέπονται έως δύο.
4. Η άσκηση μπορεί να κάνει θαύματα στην υγεία σας. Φροντίστε να περπατάτε ή να κάνετε οποιαδήποτε άλλη φυσική δραστηριότητα για τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά, τρεις φορές την εβδομάδα.
5. Μείωση των τροφών που περιέχουν πολύ αλάτι (χλωριούχο νάτριο). Οι υγιείς ενήλικες χρειάζονται περίπου 1,5 g νατρίου την ημέρα, ποσότητα που αντιστοιχεί σε 3,8 g αλατιού ημερησίως, δηλαδή μισό κουταλάκι του γλυκού.
Έχει μεγάλη σημασία να ακολουθείτε τις παραπάνω συμβουλές με ευλάβεια και να μην τις ξεχάσετε μετά από μερικές μέρες. Το ιδανικό είναι να γίνουν τρόπος ζωής.

ν

ν

 


Translate this post