Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Σταματήστε τα ανοιξιάτικα κρυολογήματα με βιταμίνες

Κατηγορία MAGAZINE, Ιατρικά

ΙΑΤΡΙΚΑ

Posted by Youmagazine Staff

 

Σταματήστε τα ανοιξιάτικα κρυολογήματα ενισχύοντας το ανοσοποιητικό με αύξηση των επιπέδων των βιταμινών στον οργανισμό σας.

ν

ΟΤΑΝ πρόκειται για κρυολογήματα λόγω των μεταβολών του καιρού, η πρόληψη είναι το καλύτερο γιατρικό. Προετοιμάστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα με υγιείς δόσεις των ακόλουθων βιταμινών και μετάλλων.
ν
Βήτα Καροτίνη
Βελτιώνει την ακεραιότητα των ιστών. Παίρνετε 25.000 IU (Διεθνείς Μονάδες) καθημερινά και θα έχετε λιγότερα κρυολογήματα και καταρροές.
Βιταμίνη B
H ανεπάρκεια του οργανισμού σε φολικό οξύ έχει αποδειχθεί ότι προκαλεί ατροφία του θύμου αδένα και των λεμφικών αδένων. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο θύμος αδένας σχετίζεται με το τσάκρα της καρδιάς. Ένα χαμηλής ισχύος σύμπλεγμα B με Β1, Β2, B5, B12 και φολικό οξύ καλύπτει τα βασικά. Οι χορτοφάγοι που κρυολογούν ή γριπιάζονται εύκολα θα πρέπει να λαμβάνουν έξτρα B12 και φολικό οξύ.
Βιταμίνη C
Λαμβάνετε καθημερινά έως και 5.000 μιλιγκράμ πριν από την εποχή των κρυολογημάτων και της γρίπης και καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα και της άνοιξης. Αν έχετε πρόβλημα διάρροιας δοκιμάστε το ασκορβικό οξύ το οποίο απορροφάται εύκολα. H βιταμίνη C είναι υδατοδιαλυτή, έτσι το όποιο περίσσευμα εκκρίνεται με τα ούρα και δεν αποθηκεύεται στον λιπώδη ιστό του σώματος, όπως η βιταμίνη A και άλλες λιποδιαλυτές βιταμίνες.
Βιταμίνη D
Η βιταμίνη D –η “βιταμίνη του ήλιου”– είναι γνωστή για τον ρόλο της στην υγεία των οστών και του εγκεφάλου. Ωστόσο, 25 δημοσιευμένες επιστημονικές μελέτες υποστηρίζουν ότι μπορεί επίσης να προστατεύσει τον οργανισμό από το κοινό κρυολόγημα και τη γρίπη. Οι νέες έρευνες υποστηρίζουν επίσης ότι ενισχύει το ανοσοποιητικό και βοηθά στην καταπολέμηση των λοιμώξεων του αναπνευστικού συστήματος.
Για μια χρονική περίοδο που δεν πρέπει να ξεπερνά τις 30 μέρες, η καθημερινή λήψη 400-800 IU (Διεθνείς Μονάδες) ή 10-20 mcg (μικρογραμμάρια), καλύπτει το 97-98% των αναγκών του οργανισμού. Η ποσότητα αυτή θεωρείται αρκετή για να εξασφαλίσει τα βέλτιστα επίπεδα βιταμίνης D στο αίμα στους περισσότερους ανθρώπους.
Βιταμίνη E
400 IU (Διεθνείς Μονάδες) καθημερινά. H E –βρίσκεται στη σόγια και σε δημητριακά όπως το αναποφλοίωτο σιτάρι– αυξάνει και δραστηριοποιεί τη λειτουργία του κυττάρου T του ανοσοποιητικού συστήματος.
Σελήνιο
200 μικρογραμμάρια καθημερινά προάγουν την ανάπτυξη και τη δραστηριότητα όλων των ειδών των λευκών αιμοσφαιρίων.
Ψευδάργυρος
Κάποιες έρευνες έδειξαν ότι το συμπλήρωμα σε ψευδάργυρο κατά τη διάρκεια της άνοιξης και του φθινοπώρου αποτρέπουν κρυολογήματα ενισχύοντας τις ανοσοποιητικές πρωτεΐνες. Μπορείτε να παίρνετε 50 μιλιγκράμ καθημερινά.

 


Translate this post