Ανοιξιάτικες αλλεργίες: επτά φυσικές θεραπείες

Κατηγορία MAGAZINE, Εναλλακτικές θεραπείες

ΦΥΣΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Posted by Youmagazine Staff
ν

 

ΘΕΡΑΠΕΥΟΝΤΑΣ
v

ΤΙΣ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΜΕ
v

ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ
ν

Αλλεργία είναι η υπερβολική αντίδραση του οργανισμού σε ουσίες
που αυτός θεωρεί επιβλαβείς, χωρίς στην πραγματικότητα να είναι.
Η φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού μας στην εισβολή ή την επίθεση από ξένες ουσίες είναι η άμυνα, και αυτό τον ρόλο τον έχει αναλάβει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αλλά όταν έχετε αλλεργία, το ανοσοποιητικό σύστημα αντιδρά στη γύρη, τη μούχλα, στην παρουσία κατοικίδιων ζώων κτλ. Για να την καταπολεμήσετε, μπορείτε να δοκιμάσετε μια από τις παρακάτω φυσικές θεραπείες.

ν

Πρακτικές οδηγίες
ν

 1 Τσουκνίδα 

Περιέχει ένα φυσικό αντιισταμινικό. Εξαιρετικά ωφέλιμο είναι το αφέψημα των φύλλων. Ο γνωστός Άντριου Βέιλ, καθηγητής Ιατρικής και διευθυντής του Προγράμματος Ολιστικής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Αριζόνα, χρησιμοποιεί την τσουκνίδα για τις αλλεργίες του.

 

 2 Τζίνγκο Μπιλόμπα 

Το Τζίνγκο Μπιλόμπα περιέχει γκινκολίδια. Πρόκειται για μια σπάνια ουσία που μπορεί να σταματήσει ή να περιορίσει τις αλλεργικές αντιδράσεις. Το Τζίνγκο είναι επίσης ενισχυτικό της μνήμης, αλλά αυτό είναι ένα έξτρα δώρο.

 

 3 Κερκετίνη 

Φάτε ή πιείτε κάτι που περιέχει κερκετίνη, τη χρωστική ουσία που δίνει στα σταφύλια, στο πράσινο τσάι και στον ανανά το ιδιαίτερο χρώμα τους. Αυτό το φυσικό αντιοξειδωτικό εντοπίζεται στο κόκκινο κρασί και προστατεύει τα κύτταρα του ανθρωπίνου σώματος από τις ελεύθερες ρίζες.

 

 Εκτός από το κόκκινο κρασί, καλές πηγές κερκετίνης είναι τα κόκκινα μήλα, τα μούρα, το πράσινο και το μαύρο τσάι, το λάχανο, το μπρόκολο. Βρίσκεται επίσης στα γκρέιπφρουτ, τα φασολάκια και τα κρεμμύδια.
Η κερκετίνη υπάρχει και σε μορφή χαπιών στα καταστήματα υγιεινής διατροφής. Μην παίρνετε όμως κάψουλες κερκετίνης αν παίρνετε ήδη τσουκνίδας. Η τσουκνίδα περιέχει διπλή δόση κερκετίνης.

 

 4 Ωμέγα 3 λιπαρά

Τα λιπαρά οξέα ωμέγα-3 (ΕΡΑ, DHA) αποτελούν μια μοναδική ουσία των ψαριών και των ιχθυελαίων. Όσο υψηλότερο είναι το επίπεδο των ωμέγα-3 στο αίμα, τόσο μικρότερη είναι η πιθανότητα καρδιακής προσβολής, στεφανιαίας νόσου και κάθε είδους φλεγμονής στο σώμα. Οι περισσότεροι από εμάς δεν βάζουμε αρκετά λιπαρά οξέα στη διατροφή μας, παρ’ όλο που είναι ισχυρά αντιφλεγμονώδη. Κύριες πηγές είναι τα φρέσκα ψάρια, κυρίως ο σολομός, και ο λιναρόσπορος.

 

 5 Τοπικό ακατέργαστο μέλι 

Μια παραδοσιακή θεραπεία για τις αλλεργίες είναι ακατέργαστο μέλι από την περιοχή σας. Η θεωρία πίσω από το ντόπιο μέλι είναι ότι οι μέλισσες μεταφέρουν γύρη από τα άνθη της περιοχής. Μικρές δόσεις γύρης μειώνουν την αλλεργική αντίδραση.

 

 6 Προβιοτικά, όχι αντιβιοτικά 

Τα προβιοτικά περιέχουν καλά βακτηρίδια για το πεπτικό σύστημα. Πολλοί γιατροί πιστεύουν ότι η υγεία του πεπτικού συστήματος σχετίζεται άμεσα με την υγεία του ανοσοποιητικού. Τα προβιοτικά είναι διαθέσιμα στα καταστήματα υγιεινής διατροφής. Ποτέ μην αγοράσετε κάποιο που δεν είναι στο ψυγείο. Το γιαούρτι επίσης είναι μια πολύ καλή πηγή καλών βακτηρίων.

 

 7 Εισπνεύστε λάδι ευκαλύπτου

Τα αποξηραμένα φύλλα του φυτού δίνουν ένα αρωματικό έλαιο που χρησιμοποιείται συνήθως για την ανακούφιση των αλλεργιών, χάρη στην ικανότητα που έχει να καταπολεμά τις φλεγμονές. Μια μελέτη του 2010 έδειξε ότι ο ευκάλυπτος είναι ευεργετικός και για αναπνευστικά προβλήματα, όπως το άσθμα.
Ρίξτε μερικές σταγόνες σε ένα μικρό μπολ στην επιφάνεια της εργασίας σας ή τρίψτε τρεις σταγόνες στο στήθος σας. Θα σας βοηθήσουν να αναπνέετε πιο εύκολα.