Η 5λεπτη αναπνευστική άσκηση που ρίχνει την αρτηριακή πίεση (vid)

Κατηγορία Υγεία & Ευεξία

ΥΓΕΙΑ/ΕΥΕΞΙΑ

Posted by Youmagazine Staff

 

Αμερικανοί επιστήμονες ανακάλυψαν μια τεχνική που μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στους αθλητές.

Πανεπιστήμιο του Κολοράντο στο Μπόλντερ. Image: Supplied

ν

Η ΥΨΗΛΗ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΠΙΕΣΗ είναι η νούμερο ένα αιτία θανάτου στις ΗΠΑ. Για το λόγο αυτό, με την υποστήριξη του Εθνικού Ινστιτούτου Γήρανσης, ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κολοράντο στο Μπόλντερ, ανακάλυψαν μια κλινικά ελεγμένη τεχνική μείωσης της πίεσης με φυσικό τρόπο, γνωστή ως Inspiratory Muscle Strength Training (IMST), που μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και συνιστάται ιδιαίτερα στους αθλητές.

Πρόκειται για μια απλή αναπνευστική άσκηση, που διαρκεί 5 λεπτά την ημέρα, δηλαδή περίπου το χρόνο που χρειάζεται για να πάρει κάποιος 30 βαθιές αναπνοές.

Η άσκηση είναι απλή: με ή χωρίς το ειδικό μηχάνημα εισπνοών: Στέκεσαι όρθιος και ήρεμος για 5 λεπτά και παίρνεις 30 βαθιές ανάσες, κρατώντας για λίγο τον αέρα στα πνευμόνια και έπειτα τον βγάζεις, εκπνέοντας αργά.

Σημασία έχει να είσαι χαλαρός και ο νους να είναι γαλήνιος και απαλλαγμένος από προβλήματα, άγχη, φοβίες και αρνητικές σκέψεις.

Η άσκηση όχι μόνο ρίχνει την πίεση, αλλά ενισχύει και τους μυς που χρησιμοποιείτε για να αναπνέετε. Όταν αυτοί οι μύες ενισχυθούν τακτικά για μια περίοδο μερικών εβδομάδων γίνονται ισχυρότεροι και μπορούν να εργαστούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα επ’ ωφελεία του οργανισμού.

«Ανακαλύψαμε μια νέα μορφή θεραπείας που μειώνει την αρτηριακή πίεση χωρίς τη χρήση φαρμάκων και με καλύτερα αποτελέσματα από την αερόβια άσκηση», λέει ο γιατρός Doug Seals από το ίδιο Πανεπιστήμιο.

Στο βίντεο που ακολουθεί, ο Daniel Craighead, μεταδιδακτορικός ερευνητής στο τμήμα Integrative Physiology του Πανεπιστημίου του Κολοράντο στο Μπόλντερ εξηγεί πώς μειώνεται η υψηλή αρτηριακή πίεση με τη νέα τεχνική.
ν

Lowering Blood Pressure in 5 Minutes | University of Colorado Boulder
ν

ν

 


Translate this post