Οι δικαστές αποδοκιμάζουν τις επιθέσεις κατά του ΣτΕ

Κατηγορία NEWS, Πολιτική

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Posted by Youmagazine Staff

 

Οι δικαστές του Ελεγκτικού Συνεδρίου με ανακοίνωσή τους αποδοκιμάζουν τις κυβερνητικές επιθέσεις κατά του Συμβουλίου της Επικρατείας.

2241hj43vb643vb64
v

ΣΕ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ανακοίνωσή της, η Ένωση Δικαστικών Λειτουργών του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με αφορμή την απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας για τις τηλεοπτικές άδειες, εκφράζει την πλήρη αποδοκιμασία της τόσο για τις «ανοίκειες επιθέσεις» κατά του θεσμικού ρόλου του ΣτΕ, όπως αναφέρει, όσο και για την έλλειψη σεβασμού στην ιδιωτική ζωή και τα προσωπικά δεδομένα των λειτουργών του.

Ειδικότερα, το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Δικαστικών Λειτουργών του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην ανακοίνωσή του:

Α) Υπενθυμίζει ότι το μέγιστο προαπαιτούμενο του πολιτισμού είναι η Δικαιοσύνη (Σ. Φρόιντ), που αποτελεί και το πρώτο καθήκον της Πολιτείας (Αλεξάντερ Χάμιλτον). Αν απουσιάζει η δικαιοσύνη, η πολιτική εξουσία δεν είναι παρά μια οργανωμένη ληστεία (Αυγουστίνος) και η δύναμή της χωρίς Δικαιοσύνη δεν είναι τίποτε άλλο παρά τυραννία (Πασκάλ).

Β) Επισημαίνει, αναφορικά με τις απαξιωτικές για τη Δικαιοσύνη πρόσφατες δηλώσεις πολιτικών παραγόντων, ότι η πολιτική πράξη οφείλει να είναι γόνος αρετής (Πλάτων) και ότι οι δίκαιοι δεν οργίζονται (Ευριπίδης).

Γ) Δηλώνει την πλήρη αποδοκιμασία του τόσο για τις ανοίκειες επιθέσεις κατά του θεσμικού ρόλου του Συμβουλίου της Επικρατείας, Δικαστηρίου εγνωσμένου κύρους και αξίας, όσο και για την έλλειψη σεβασμού στην ιδιωτική ζωή και τα προσωπικά δεδομένα των λειτουργών του, φαινόμενα δυστυχώς νεοπαγή που συνδηλώνουν και συντείνουν στον εκπεσμό της ποιότητας της δημόσιας ζωής της χώρας.

Δ) Τονίζει ότι ο έλεγχος της συνταγματικότητας των νόμων συνιστά, κατά το Σύνταγμα, θεμελιώδη υποχρέωση της δικαστικής λειτουργίας και ότι σε μια δημοκρατική πολιτεία είναι μεν αποδεκτή η κριτική των δικαστικών αποφάσεων, ως ανθρώπινων δημιουργημάτων, πλην όμως είναι επικίνδυνη η υπονόμευση του θεσμικού ρόλου της Δικαιοσύνης και της αρχής της διακρίσεως των λειτουργιών.